קניות באינטרנט    תיירות    

איך למצוא באינטרנט מקומות לינה במחירים זולים?

מעודכן ל-05/2019

מתכננים חופשה? הולכים לאיבוד בתוך ים המלונות, הדירות והצימרים ברשת והכול נראה יקר?  במדריך שלפניכם תוכלו למצוא טיפים להזמנת מקומות לינה מכל הסוגים במחירים המתאימים לכיסכם – וגם: רשימת אתרים מומלצים שיעזרו לכם לעשות את זה ללא מאמץ

מחירה של חופשה מושפע בעיקר משילוב של שני מרכיבים: טיסה ולינה. בשנים האחרונות עם כניסת רפורמת השמים הפתוחים לתוקף, הרבה אנשים למדו איך למצוא טיסות זולות, אבל בעניין הלינה, רוב המטיילים עדיין משלמים מחירים יקרים למדי. ההשוואה של מחירי בתי מלון היא קצת יותר מורכבת. בטיסה אנחנו משווים בין חברות שונות, שההבדלים ביניהם לא גדולים כל כך, ולעומת זאת בבתי מלון יכול להיות הבדלים משמעותיים בפרמטרים רבים.

למרות זאת, האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו היום מאפשרים לנו למצוא בקלות יחסית בית מלון שמתאים לצרכים שלנו במחיר טוב – וחבל לא להשתמש בהם.

טיפים לחיפוש מלונות ומקומות לינה זולים ברשת

האתרים המרכזיים

נתחיל בשלושה אתרים עיקריים ופופולאריים, שמרכזים את רובם המכריע של ההצעות והדילים הטובים ביותר למקומות לינה:

  • בוקינג.קום (booking.com) – אתר הזמנת מקומות הלינה הגדול והפופולארי ביותר בעולם, ובצדק – האתר מציע מגוון עצום של מלונות, דירות, וילות, בקתות ואפילו מקומות לינה באתרי קמפינג משודרגים בחיק הטבע, במקרים רבים במחירים הזולים ביותר שניתן למצוא ברשת.
  • אייר בי אנ בי (airbnb.com) – האתר המוביל בעולם למקומות לינה "אלטרנטיביים" – למי שמסיבותיו איננו מעוניין בבית מלון. כל אחד יכול להיות מארח, והאפשרויות העומדות בפני המטיילים מגוונות להפליא – דירות, חדרים בדירות שותפים, וילות, טירות, בתי-סירות, אוהלי טיפי, איגלו, מגדלורים ואפילו איים פרטיים – הכול זמין להזמנה וללינה.

  * אם טרם נרשמתם לאתר, תוכלו לקבל קופון על סך $55  להזמנה ראשונה.

  • הוטלס קומביינד (hotelscombined.com) – אתר שהוא למעשה מנוע חיפוש מעולה של מלונות ומקומות לינה, שמציג תוצאות מאתרי המלונות המרכזיים בעולם – בוקינג.קום, hotels.com, אגודה, הילטון, hotelopia, getaroom ועוד.

כאשר אתם נכנסים לאתר, כדי ליעל את התהליך – תתמקדו. קודם תגדירו מה בדיוק אתם מחפשים: סגנון הלינה, מחיר, מיקום, מתקנים וכדומה, ורק אחרי זה תתחילו לחפש ולהשוות.

אם עדיין לא מצאתם את מבוקשכם, כדאי לכם לנסות באתרים אקספדיה (expedia.com) ו-הוטלס (Hotels.com) – הכוללים היצע גדול של מלונות ויחידות נופש, או באתר Homeayay.com, שהוא מתחרה ראוי של אתר airbnb.

נתקלתם במשהו שמוצא חן בעיניכם – זה הזמן להשוות מחירים

הזמנה דרך האינטרנט תאפשר להתרשם מהמלונות ומהמלצות המטיילים. תוכלו לערוך השוואת מחירים ולבחור את המקום המתאים ביותר לאופי הטיול ולתקציב שלכם.

תמיד כיף לדעת שמצאנו דיל הכי זול. האתר הוטלס קומביינד יעזור לכם לוודא שהמלון לטיול שלכם הוא אכן במחיר מצוין!

איך? באמצעות השוואת מחירים פשוטה.

אם כבר בחרתם מלון – אפשר לכתוב את שמו בחלון החיפוש ולהשוות מחירים.

אם אתם פתוחים להצעות – בחרו מיקום ותאריכים.

כדי לקבל תוצאה שמתאימה לכם, חשוב להזין את הרכב האורחים: כמה מבוגרים וילדים אתם, ואם תרצו חדר אחד או יותר.

חוכמת הבדיעבד – הזמנתם מקום לינה? ייתכן שעדיין תוכלו לחסוך

אתר Pruvo הוא שירות חינמי, שנותן התראות על ירידת מחירים, אחרי הזמנת מקום לינה.

למה זה טוב? חלק ניכר מאתרי הזמנת המלונות הגדולים מבטיחים שבמקרה שתמצאו מחיר זול יותר – הם ישוו אותו, וכך תוכלו לקבל הנחה נוספת במחיר הלינה, גם אחרי שביצעתם את ההזמנה.

מרגישים ספונטנים? חכו לדקה ה-90

אתר Hotwire מאפשר להזמין חדרים במלונות בהנחות של עשרות אחוזים, והוא עושה זאת באמצעות מודל יצירתי ומדליק – בעת חיפוש המלונות לא ניתן לדעת מהם שמות המלונות, אלא רק מידע כללי על מיקום המלון, דירוג הכוכבים שלו, המתקנים במלון וביקורות האורחים.

כך יכולים בתי מלון ברמה גבוהה, להציע את החדרים הפנויים שלהם במחירים נמוכים, בלי לפגוע "במחיר השוק" שלהם.

במקרים רבים תוכלו למצוא באמצעות Hotwire חדרים בהנחות של 20%-40%, אך צריך לקחת בחשבון שאת ההזמנות מבצעים ממש בדקה ה-90, ושקיים סיכון מסוים בהסתמכות על Hotwire, בעיקר בחודשי השיא של התיירות.

גם האפליקצייה hotel tonight מציעה שירות דומה של הזמנות בדקה ה-90, אך בלי האנונימיות של בתי המלון.

גמישים בתאריכים? אל תטוסו בחודשי השיא

זה לא סוד שמחירי המלונות בחודשי השיא בתיירות (יולי-אוגוסט באירופה לדוגמה) יהיו גבוהים משמעותית מחודשי ה"off-season".

אם אתם גמישים בתאריכים, תוכלו לחסוך לא מעט כסף ביציאה לנופש לפני או אחרי תקופות השיא.

ואם אין ממש ברירה, והתאריכים האפשריים היחידים לחופשה הם בחגים, בחודשי הקיץ או בעונת השיא של היעד אליו אתם טסים, מומלץ פשוט להזמין את מקום הלינה כמה שיותר זמן מראש.

עצה נוספת: נסו להיות יצירתיים. לדוגמא – חופשה שמתחילה כמה ימים לפני תחילת החופש במוסדות החינוך, או בימים שלאחר החזרה לבית הספר, תהיה פעמים רבות זולה משמעותית מחופשה בתקופת השיא.

המדריך המלא למציאת בית מלון (בזול) בחו"ל

ישראלים מעדיפים לנפוש בחו"ל, את בתי המלון תופסים התיירים