חדשות    

איירפודס פרו החדשות: פחות רעשים, מותאמות לאוזן ופחות זמן סוללה

אוזניות איירפודס הפופולריות של אפל חוזרות בדגם משורדג, איירפודס פרו. האוזניות החדשות יהיו זמינות לרכישה החל מ-30 באוקטובר.

החידוש העיקרי הוא ביטול הרעשים באמצעות טכנולוגיה שנעזרת במיקרופונים שמובנים באוזניות. המיקרופונים דוגמים את רעשי הסביבה 200 פעמים בשנייה על פי דיווחה של אפל. יש גם אפשרות לעבור למצב"שקוף", למי שבכל זאת רוצה לשמוע שידברו אליוץ.

 

האוזניות מאפשרות גם להשתמש בסירי – מבלי ללחוץ על כפתורים כלשהם. באפל מציינים שיש פיצ’ר שהיא מכנה Adaptive EQ, שמתאים את הסאונד – בעיקר את הצלילים הנמוכים ואת המידים – לצורת האוזן של כל משתמש. באפל גם טוענים שהדרייבר של האוזניות יכול להפיק בס בתדר 20Hz. עוד חידוש נוסף הוא קצה מסיליקון גמיש, מה שאמור לאפשר התאמה טובה יותר לאוזן.

בערכה הראשונית  יהיו שלושה זוגות של כיסויי אוזניים מסיליקון ב-3 גדלים שונים, כך שתוכלו לבחור את המתאים ביותר לאוזן שלכם.  קפסולת ההטענה של האיירפודס פרו נמוכה יותר ורחבה יותר מהקפסולה של הדור הקודם.

זמן הסוללה יורד

מבחינת זמן סוללה, האוזניות החדשות פועלות כ-4 שעות וחצי  – ירידה לעומת הדגם הקודם, פיצ’ר ביטול הרעשים האקטיבי כנראה זולל סוללה. כשתיגמר הסוללה של האיירפודס פרו תוכלו – בדיוק כמו בדור השני של האיירפודס – להטעין אותם אלחוטית

חידוש נוסף באוזניות הוא העמידות בפני מים ואבק בתקן IPX4, כלומר עמיד גם בפני זיעה וגשם קל מחיר האוזניות עומד על 249 דולר לפני מיסים 0.

הרשת צוחקת

בתגובה להשקת איירפודס החדשות ועיצובן נוצרו תמונות וממים הצוחקים לעיצוב באמצעות השוואה לדמיויות מתוכניות ילדים ואחרות.

אוזניות איירפודס החדשות – מה יש בהן

אוזניות איירפודס – כדאי או מסוכן?