חדשות    

איחוד האמבולנסים משיק אמבולנס רזרבי

איחוד האמבולנסים בישראל מבשר על השקת השירות 'אמבולנס חלופי', לטובת חברות האמבולנסים בישראל. לפי האיחוד, שירות זה מעניק לחברות האמבולנסים בישראל שקט כלכלי בעת הצורך של טיפול במוסך או תיקון רכב האמבולנס.

בזכות מהלך זה החברות הפרטיות בישראל לא נפגעות כלכלית בזמן השבתת רכב האמבולנס ובנוסף כך רמת הבטיחות הגבוהה של האמבולנסים נשמרת. עם התפשטות הקורונה יש לכך השלכות נוספות.

אפי פלדמן, מנכ"ל איחוד האמבולנסים בישראל: "זהו צעד נוסף במשימה הגדולה לקידום ענף האמבולנסים הפרטיים בישראל, חברות מקבלות מעטפת שלמה לקידום המקצועיות והרווחיות, על מנת שיוכלו לתת שירות טוב יותר לציבור בישראל.

"ווקא בימים אלו, שבהם נדרשת התייצבות מלאה מצד כלל גורמי החירום וההצלה בישראל וחברות האמבולנסים הפרטיות, הם חלק בלתי נפרד ממערך זה ועלינו להיות ערוכים לכל תרחיש.

אני רוצה להודות לשותפים לדרך, שנתנו את האפשרות להצליח במיזם זה: מוסכי ההסדר- גלוסקא," צרויה, ש"ג, שירותי דרך וסוכנות הביטוח ארז זמיר".

איחוד האמבולנסים הוא איגוד שקם לפני כשנתיים וכולל מעל 40 חברות פרטיות. איגוד גג מקצועי זה נועד לייצג את האינטרסים שלהם מול המדינה. מדובר במהלך שבראש ובראשונה נועד לחזק את כוחן של החברות ולקדם את האינטרסים שלהן מול הרגולטור, אולם ניתן גם לפרש אותו כקריאת תיגר מסוימת על מד"א הנחשבת לגוף הציבורי הרשמי בתחום.

כמה עולה פינוי באמבולנס ומי משלם עליו