מדריכי צרכנות    מובייל וגאדג'טים    

איזה שירות טלוויזיה עדיף – פרטנר TV, סלקום TV או סטינג TV?

מעודכן ל-8/2019

איזה שירות טלוויזיה עדיף – פרטנר TV, סלקום TV או סטינג TV?

השוואה מקיפה – שלוש השחקניות העיקריות בשוק

בשנים האחרונות פרצו לשוק הטלוויזיה הישראלית שלוש חברות חדשות שנותנות שירותי תוכן, פרטנר TV סלקום TV וסטינג TV. שירותי התוכן הללו אינם ניתנים לנו באמצעות כבלים או לווין כמו שאנחנו רגילים, אלא מגיעים לטלוויזיה שלנו באמצעות מכשיר שנקרא סטרימר, שמזרים מדיה מתוך שרת תקשורת מרוחק בעזרת חיבור לאינטרנט.

מדובר בדרך היעילה והזולה ביותר לצפות בתכנים בטלוויזיה הביתית, ואין ספק שבתוך פחות מעשור כבר נוכל לראות סטרימר בכל בית. בעזרת מכשיר הסטרימר אפשר להיכנס לאפליקציות שונות כמו ספוטיפיי ויוטיוב, לצפות בספריות תוכן כמו נטפליקס, לגלוש באינטרנט וכמובן, גם להתחבר לספקיות תוכן כמו פרטנר TV וסלקום TV.

כדיי שתוכלו לבחור בעצמכם איזה מהם הכי מתאים להרגלי הצפייה שלכם. ערכנו השוואה מקיפה בין שלוש השחקניות העיקריות:

פרטנר TV

שירות הטלוויזיה של פרטנר TV זמין לצפייה במכשירים הבאים – בטלוויזיה (באמצעות ממיר מתאים), בסמארטפון, בטאבלט ובמחשב האישי על גבי דפדפן כרום. השירות כולל עשרות ערוצי LIVE בתחומים: ספורט, ילדים, בידור, חדשות ולייף סטייל וספריית VOD עשירה עם סרטים וסדרות. בנוסף, כולל כפתור ייעודי לצפייה בתכני נטפליקס.

הטכנולוגיה

הטלוויזיה של פרטנר טיוי מבוססת טכנולוגית אנדרואיד וכוללת ממיר אנדרואיד דיגיטלי 4K עם ממשק פתוח להוספת אפליקציות, מוזיקה ומשחקים ישירות מ-Google Play ויכולת שיגור תכנים מהסמארטפון לטלוויזיה. כמו כן, partner tv מספקת את שירות Catch Up המאפשר צפייה בכל התכנים של כל הערוצים עד שבועיים אחורה ללא צורך בהקלטה. בנוסף, קיימת אפשרות לחיפוש קולי בממשק.

אפשרויות החיבור לפרטנר tv

בפני המנויים של פרטנר טיוי עומדות כמה אפשרויות חיבור וצפייה:

  1. ממיר – ממיר אנדרואיד דיגיטלי 4K עם ממשק פתוח להוספת אפליקציות, מוזיקה ומשחקים ישירות מה Google Play ויכולת שיגור תכנים מהסמארטפון לטלוויזיה. לממיר שלט מתקדם המאפשר חיפוש קולי. את הממיר מקבלים במודל שכירות חודשית, כאשר הממיר הראשון כלול במחיר החבילה וכל ממיר נוסף בתוספת תשלום.
  1. סטרימר – סטרימר Apple TV 4K, תומך בשידורי 4K (נכון לכתיבת שורות אילו, עדיין לא תומך באפליקציית פרטנר טיוי) וכולל אפליקציות פופולאריות מובנות כגון: נטפליקס, אמזון פריים, אפל מיוזיק ומגוון רחב של משחקים. סטרימר Apple tv מוצע למכירה בלבד תמורת תשלום נוסף.
  1. סמארטפון וטאבלט – לא רוצים לשלם על ממיר או סטרימר? אפליקציית פרטנר טיוי זמינה להורדה גם בסמארטפון ובטאבלט, ללא צורך בהתקנת ציוד קצה או תוספת תשלום למחיר המנוי.
  1. מחשב – גם כאן תחסכו את ציוד הקצה והתקנתו. התחברות לפרטנר טיוי באמצעות המחשב הנייד/הנייח, אפשרית בשני מסלולים:

– באמצעות מסלול Partner TV PC Only – לצפייה במחשב בלבד, בתשלום חודשי מופחת.

– באמצעות הרחבת שירות Partner TV – בתוספת של כמה שקלים לחודש למנוי, ניתן לצפות בעוד שני מסכי מחשב (מתוך 5 המכשירים בהם ניתן לצפות במקביל).

במסלול Partner TV PC Only ניתן לצפות רק באמצעות המחשב הביתי או הנייד ולא ניתן לצפות ביותר ממכשיר אחד בו-זמנית.

תוכן

פרטנר TV כוללת את ערוצי עידן פלוס (רשת, קשת, 10, כאן-11, 20, חינוכית 23, 24, ערוץ הכנסת) את ערוץ הספורט ONE וערוצי ספורט 5, מגוון ערוצי ילדים כגון, בייבי בשלוש שפות: עברית, אנגלית ורוסית, ג'וניור, ערוץ A+ (ללימודי חשבון, אנגלית ומדעים), ערוץ הילדים (עם הסדרות: 'ילדים', 'הפיג'מות', 'אלישע', 'הבנים והבנות' ועוד) ערוץ לוגי, ועוד. בנוסף, ערוצי חדשות ואקטואליה בינלאומיים (דוגמת CNN, Fox News ועוד), ערוצי בידור טבע ולייף סטייל (כמו נשיונל ג'אוגרפיק, ויוה, בית + ועוד). כמו כן, לחברה ערוץ צחוק וסטנד אפ ייחודי – טדי, שכולל שעשועונים, מערכונים, מופעי סטנד אפ ועוד. הערוץ מופק על ידי טדי תקשורת במיוחד עבור partner tv וכולל גם תכנים וותיקים כגון הסדרה 'שמש', 'הקומדי סטור', 'השיר שלנו' וכדומה.

הצטרפות לפרטנר TV תאפשר גם גישה לספריית VOD ללא תוספת תשלום, עם תכנים לילדים, סדרות וסרטים מהאולפנים המובילים: דיסני, וורנר, ניקולודיאון, יוניברסל, סוני, ABC ועוד, וגם שירות להשכרה ורכישת סרטים חדשים בסמוך לירידתם מהאקרנים.

פרטנר טלוויזיה מציעה ממשק המאפשר גישה ישירה לתכני יוטיוב, נטפליקס ולשירות אמזון פריים וידאו.

בנוסף פרטנר טיוי מציעה ללקוחותיה ולמצטרפים חדשים את כל תכני נטפליקס באיכות HD בחינם למשך 6 חודשים. לאחר מכן ניתן להמשיך ליהנות מנטפליקס לפי החבילות השונות, החל מ-29.9 ש"ח לחודש, כתוספת בחשבונית החודשית של partner tv או ישירות מול netflix.

השלט הקולי

החברה מציעה ללקוחותיה שלט עם חיפוש קולי חכם, בעברית ובאנגלית. לקוחות קיימים בחברה יכולים לפנות לשירות הלקוחות ולהחליף את השלט הקיים ללא עלות במרכז השירות.

כמה זה יעלה לכם?

  • חבילת פרטנר טיוי: רק טלוויזיה – 69 שקל לחודש למשך שנה, ללא התחייבות
  • חבילת פרטנר דאבל: טלוויזיה ואינטרנט – 139 שקל לחודש למשך שנה, ללא התחייבות
  • חבילת פרטנר טריפל: טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי – 139 שקל לחודש למשך שנה, ללא התחייבות

* בהמשך תוצע גם חבילת קוואד שתכלול טלוויזיה + אינטרנט + טלפון ביתי + מנויי סלולר

סלקום TV

שירות הטלוויזיה של סלקום, אשר מבוסס ברובו על שידורי VOD הכוללים מגוון רחב של סדרות וסרטים. זאת בנוסף לשידורי עידן פלוס ולערוצים במגוון תחומים: ספורט, ילדים, בידור, טבע ועוד.

סלקום טיוי מאפשרת להוריד את אפליקציית הצפייה שלה לכל מכשיר תומך אינטרנט- טלוויזיה חכמה, סלולרי וטאבלט. כמו כן, היא מאפשרת לצפות בתכנים בעד 5 מכשירים במקביל.

בהיעדר טלוויזיה חכמה, ניתן להשכיר ממירים בעלות חודשית קבועה. לאחרונה השיקה סלקום ממיר אנדרואיד חדש של חברת שיאומי שמאפשר צפייה באיכות אולטרה HD, גישה ישירה לגוגל, שליטה קולית ואף יכול לשמש כקונסלות משחקים. פלטפורמה חדשה נוספת היא הסטרימרים של אמזון, בכל הסטרימרים הלקוח יכול ליהנות מכל הפיצ'רים הטכנולוגיים והתוכניים שמציעה סלקום tv.

תוכן

סלקום TV כוללת את ערוצי עידן פלוס (קשת, רשת, כאן, ערוץ 10 ועוד); ערוצי ספורט: one HD וערוץ One2, ערוץ 5PLUS HD ו 5SPORT HD, ערוצי ילדים: דיסני, דיסני ג'וניור, ערוץ הילדים, לוגי, בייבי, ג'ים ג'ם ועוד, ערוצי חדשות ובידור: ערוץ הבידור E, ערוץ דוקו, ויוה, ויוה+, נשיונל ג'אוגרפיק, CNN, פוקס ניוז ועוד, ערוץ FOODY- ערוץ האוכל הישראלי הראשון וגם ערוץ האופנה FTV, ערוץ HBO – מציע לוח שידורים מגוון מתוך קטלוג HBO הכולל סרטים וסדרות דוקו, סרטי טלוויזיה של הערוץערוצים בשפה הרוסית: ערוץ 9, ערוץ סרטים ברוסית

ערוצי ספורט נוספים / בשפה הרוסית בתוספת תשלום

הצטרפות לסלקום טיוי תאפשר גם לצפות בספריית VOD עשירה:

עם הסדרות המוצעות נמנות, בין היתר: 'האישה הטובה', 'הרשימה השחורה', 'שובר שורות', 'Mr. Robot', הרומן, "מתחזים" Imposters (עונה שניה), סדרת המסע בזמן "טיימלס 2", "משחקי הכס", "אאוץ", "משפחה שולטת"- עונה שנייה, "הבורחים"- עונה שנייה, "הרשימה השחורה"- עונה שישית, "סיפורה של שפחה"- עונה שנייה, "בלינקי ביל", "סנאצ' עונה 2", סדרת הדרמה "מאהבות", "שלדון הצעיר- עונה 2".

בעולם הילדים תיהנו מתכני ערוץ בייבי, מ'קופיקו', 'צבי הנינג'ה', 'פאוור ריינג'רס', 'בוב ספוג', 'החפרנים' ועוד.

חובבי הספורט יוכלו לצפות ב'ליגת האלופות', 'יורוליג', 'ספורט 5', 'חדשות הספורט', 'בובה של לילה' וכו'.

אוהבי הקולנוע יוכלו ליהנות ממגוון סרטי קולנוע, ובהם: "דרדסים: הכפר האבוד", "מכוניות 3", "קינג ארתור: אגדת החרב", "פורשים בסטייל", "תרגיל לשוטרים מתחילים", "וונדר וומן", "מהיר ועצבני 8", :"מרי פופינס חוזרת", "שטח אם", "באמבלבי", "רקדן הצללים", "האופה מברלין", "נער קריאה", "מקום לאהבה", "בית ספר לחיים", "תמונה משפחתית", "טנגו אחד", "האיש שלא היה שם", "בלייד ראנר 2049", "איש התאונות", "לחיות בקטן", "משפחה בהחלפה", סרט הילדים – "זוג" ו-"פלא".

מה זה שירות 24/7?

אפשרות צפייה בכל התכנים ששודרו בערוצים בשבוע האחרון, בלי צורך בהקלטה. בנוסף ישנה אפשרות ל-start over במקרה שרוצים לצפות בתכנית שכבר החלה.

מה שומעים ב"מוזיקה ווליום"?

ספריית מוזיקה חינמית המתעדכנת בכל יום עם מיליוני תכנים מהארץ והעולם. אפשרות האזנה לפלייליסטים, אלבומים ועוד. כעת זמין בממיר וב-אפל TV (בהמשך ישולב גם באנדרואיד TV ובסמארט TV).

כמה זה יעלה לכם?

  • חבילת טלוויזיה – 99 שקל לחודש למשך שנה
  • חבילת סלקום טריפל: טלוויזיה, אינטרנט (Mb40), טלפון קווי – 149 שקל לחודש למשך שנה
  • סלקום קוואטרו: טלוויזיה, מסלול סלולרי, אינטרנט (100Mb), טלפון קווי – 219 שקל לחודש למשך שנתיים.

סטינג TV

מדובר בשירות טלוויזיה מבוסס אינטרנט המאפשר צפייה בתכנים נבחרים מבית יס. השירות מציע ללקוחות להרכיב את חבילת הטלוויזיה המתאימה עבורם על פי הרגלי הצפייה והצרכים שלהם.

תוכן

החבילות של סטינג tv כוללות ערוצים חיים של yes, תכני VOD ואת חבילת הערוצים הישראליים (קשת, רשת, כאן, ערוץ 20, ערוץ 24, ישראל+ וערוץ החינוכית).

סוגי החבילות:

– חבילת סרטים עם 4 ערוצי סרטים: yes4 ,yes2 ,yes1 ו-yes5, ערוץ yes דוקו וספריית VOD הכוללת כ-1000 סרטים המתחדשים בתדירות גבוהה.

– חבילת סדרות עם ערוצי סדרות: yes Drama, yes Action, yes Comedy, ויוה, ויוה+, ערוץ yes דוקו, ערוץ !E, ערוץ הבית של HBO- ערוץ yesOh ובנוסף ספריית VOD עם כ-500 סדרות ועונות (כגון: 'האמת', 'האנטומיה של גריי', 'משפחה מודרנית', 'משחקי הכס', 'החיים עצמם', 'המתים המהלכים', 'זרה'), כולל סדרות מקור של yes (כגון: 'פאודה', 'תאג"ד', 'עיר מקלט', 'האחיות המוצלחות שלי').

– חבילת ילדים עם ערוצי ילדים:  הופ, הופ! ילדות ישראלית, ג'וניור, ניק ג'וניור, ניקולודיאון, ZOOM, בייבי, ערוץ הכוכבים, teennic, yeskidz, yesWIZ וספריית VOD עשירה בתכנים לילדי הגן ובית הספר כגון: 'בוב ספוג', 'מיכל הקטנה', 'כדברא', 'החממה'.

– חבילות ספורט:

חבילת ספורט עם חמשת ערוצי ספורט צ'רלטון: ספורט 1, ספורט 1 HD, ספורט 2 HD, ספורט 3 HD, ספורט 4 HD

חבילת ספורט עם 4 ערוצים: ערוץ ספורט ONE + ערוץ EDGE SPORT + ערוץ ONE CLASSIC + ערוץ ONE2

חבילת ספורט עם 5 ערוצים: ספורט 5HD וספורט 5HD פלוס

חבילת ספורט פרימיום עם 5 ערוצים: ספורט 5 גולד ספורט 5STARS וספורט 5 LIVE HD

– חבילת מדע וטבע עם 5 ערוצים: נשיונל ג'אוגרפיק HD, דיסקברי, דיסקברי סיינס, Animal Planet, NG Wild  וספריית VOD עם תכנים רלוונטיים.

– חבילה משפחתית: סרטים, סדרות, ילדים, ספורט 5, מדע וטבע.

*לכל החבילות תתווסף חבילת הערוצים הישראליים (רשת, קשת, 10, 20, ישראל+, ערוץ החינוכית ו-24).

*הזמנה של חבילת הספורט מותנית ברכישה של לפחות אחת מחבילות התוכן האחרות

טכנולוגיה

איזה ממיר צריך בשביל להתחבר?

החברה השיקה את סטרימר STINGTV Box 4k אשר הופך כל טלוויזיה לחכמה, מאפשר התקנת אפליקציות, שידור תמונות וסרטונים מהסמארטפון ועוד. ניתן להתחבר לשירות גם ישירות מהסמארטפון, הטאבלט, סטרימר קיים (שתומך במערכת הפעלה Android TV) או הטלוויזיה החכמה.

ה-STINGTV Box מוצע ללקוחות במודל השכרה ובתשלום חודשי קבוע (המכשיר הראשון ניתן בחינם).

שירות CatchUp-StartOver מאפשר צפייה בכל התוכניות מכל הערוצים עד שבוע אחורה. בנוסף השירות כולל עד 100 שעות הקלטה בכל המכשירים שיאפשרו לכם להקליט תוכניות ששודרו עוד קודם לכן.

כמה זה יעלה לכם?

  • מסלול טלוויזיה (אפליקציות תוכן) – 99-29 שקל לחודש

חודש ניסיון חינם. חודש שני ושלישי ב- 50% הנחה!

המסלול כולל: שירות טלוויזיה הפועל על גבי האינטרנט באמצעות ממיר אנדרואיד. כל מנוי מרכיב לעצמו את החבילה המתאימה עבורו. ניתן לקחת כל אחת מהחבילות בנפרד ולהרכיב יחד חבילה המותאמת לצרכים האישיים.

  • ‏מסלול דאבל בזק בינלאומי ו-STING TV: טלוויזיה (כל חבילות התוכן) ואינטרנט – 189 שקל בחודש

מבצע: 3 חודשים ראשונים ב-99 ש"ח לחודש!

  • ‏טריפל בזק בינלאומי ו-STING TV: טלוויזיה, אינטרנט וטלפון קווי של בזק בינלאומי – 199 שקל בחודש

מבצע: 3 חודשים ראשונים ב-99 ש"ח לחודש!

השוואות נוספות:

השוואת מחירי סלולר – ככה תדעו איזו חברה לבחור (והמעבר פשוט)!

הסמארטפון המתקפל של שיאומי – בחצי מחיר מהמתחרים

 

השוואת מחירי הסלולר – ככה תבחרו את הרשת הטובה והזולה       pixabay

 

 

Xiaomi Amazfit PACE

שעונים חכמים – השוואה ואיזה שעון כדאי לבחור?