נטפליקס כבר נמצאת כמעט בכל שלט בטווליזיה בישראל, עכשיו המתחרה הראשית בתחום הסטרימינג מצטרפת: אמזון. אמזון מהדקת את נוכחותה בישראל: הערב (א') יעלה קמפיין משותף של פרטנר TV ואמזון פריים וידאו. מדובר בקמפיין שילוט חוצות של שתי החברות.
רק לפני כחודש השיקה אמזון את שירות הווידאו שלה, עם פחות תכנים של המתחרה העיקרית נטפליקס, אך עם כמה להיטים כמו מיסיז מייזלס, כמו כן המחיר תחרותי הרבה יותר, מנוי עולה 3 דולר לחודש במחצית השנה הראשונה ו-6 דולרים לחודש לאחר מכן, לעומת יותר מ-10 דולרים בנטפליקס.
אמזון גם תרחיב את שירותי התרגום והדיבוב של תכניה לעברית, ובכך היא תקל על הישראלים לרכוש את תכניה. ,
בד בבד עם הכרזת הקמפיין של פרטנר סלקום הכריזה היום על חתימת הסכם עם אמזון בישראל להפצת אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממיר סלקום, כשהיא תאפשר גם גישה ישירה מכפתור ייעודי בשלט לתוכני אמזון. השירות יינתן למנויי סלקום שלהם ממיר בוקס 4K המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד TV.
כמו כן, גם yes חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם אמזון, אותו היא תשיק יחד עם ממיר אנדרואיד פלוס בשבועות הקרובים.
מנויי שתי החברות יצטרכו לרכוש מינוי נפרד לאמזון פריים וידאו באחת משתי דרכים – מנוי לאמזון פריים הכולל גם מנוי לשירות הווידאו או תשלום דמי מנוי לשירות בלבד של 2.99 דולר לחצי שנה, עם עלייה ל-5.99 דולר לאחר מכן.
אמזון הורידה את עמלות ההמרה ל-2% – איך זה ישפיע על חברות האשראי?
אמזון השיקה את הגרסה החינמית של אמזון מיוזיק במודל של ספוטיפיי