שוק ההון    

אול-יר מכרה נכס בניו יורק ב-95 מיליון דולר

כמו כן רכשה  אג"ח ברכישה עצמית
חברת אול-יר מדווחת שאושרה  תוכנית רכישה עצמית של אג"ח החברה וכי סגרה הסכם למכירת קרקע ברחוב bond שבניו יורק תמורת כ-95 מיליון דולר.
אישור תוכנית רכישה עצמית של איגרות חוב הוא בסכום כולל של עד 10 מיליון דולר, עבור סדרות האג"ח אול-יר אגח ב +18.37% בעלת מח"מ ברוטו של כ-2.1 ותשואה ברוטו להחזקה של 26.5%,  אול-יר אגח ד +14.98% בעלת מח"מ ברוטו של 3.9 ותשואה ברוטו להחזקה של 20.4%. תוכנית הרכישה מיועדת להסתיים ב-2020.
כמו כן מכרה קרקע ברחוב bond בעיר ברוקלין, ניו יורק. שטח הקרקע הוא כ-95.5 אלף מ"ר המסתכמים ב-78.6 מיליון דולר. על הקרקע בנויים מספר מבנים המניבים הכנסות משכירות. הקרקע נרכשה על ידי אול-יר בחודש יולי 2018 תמורת 61 מיליון דולר ותימכר תמורת 95 מיליון דולר.
התמורה עבור הקרקע תשולם בשלושה שלבים. בשלב הראשון קיבלה החברה  כ-33 מיליון דולר במועד החתימה, בשלב השני תקבל החברה כ-47 מילון דולר במועד השלמת רכישת המקרקעין וכ-15 מיליון דולר ישולמו לאול-יר במועד ההשלמה או לחילופין החברה תכנס כשותפה בתאגיד הרוכש בשיעור של כ-12.5%.

אול-יר, שנמצאת בבעלות יזם הנדל"ן החרדי יואל גולדמן, דיווחה כבר לפני שבועיים כי היא פועלת למימוש או הכנסות שותפים למספר נכסים ואף נמצאת במשא ומתן עם כמה רוכשים לאותם נכסים. בין השאר עדכנה החברה כי לגבי אחד הנכסים התקבלה הצעה העולה על שוויו בספרים, שצפויה להניב לה תזרים נטו של 45 מיליון דולר.

לדברי אול-יר, היא בוחנת את השלכות העסקה על דוחותיה הכספיים. כמו-כן, קיבלה טיוטות של שמאויות האומדות את מרבית נכסי הנדל"ן שלה, ולפיהן לא חלו שינויים מהותיים בשווי נכסיה כך שלא צפויים לה רווחי (הפסדי) שערוך מהותיים בדוחות הרבעון הרביעי של 2018.

צרות בצרורות באול-יר – אחרי שהועברו כספים לבעל השליטה (בטעות), מתברר שהחברה לקחה הלוואה (בטעות) גם בשביל בעל השליטה

שני פרוייקטים של יוניטרוניקס בניו יורק נכנסים להקפאה; המניה יורדת בכ-3.5%