מדריכי צרכנות    

אוהבים קולנוע? מה הדיל הכי משתלם?

pixabay
מעודכן ל-08/2019

אוהבים קולנוע? חושבים שזה מדיום שלא אבד עליו הכלח? איך הכי משתלם לכם לצפות?

כרטיס לקולנוע

כרטיס לקולנוע עבור סרט רגיל ללא הנחות יעלה 40 שקל במתחמי הקולנוע הגדולים, סינמה סיטי, יס פלאנט ורב חן. עבור הזמנה מהאינטרנט נשלם שלושה שקלים יותר. חיילים ישלמו בין 17-7 שקלים פחות. אזרחים ותיקים ישלמו 27-31 שקל. גם כאן רכישה באינטרנט עשויה לעלות 3 שקלים יותר. אם ירצה האזרח הוותיק סרט ישראלי ישלם 20 שקל בלבד. כרטיסים לתלת ממד עולים 44-47 שקלים.
כרטיס 4 ממדי הקיים באולם מיוחד של יס יעלה 56 שקלים.

מנוי לקולנוע

מנויים מתחלקים בדרך כלל לשישה סרטים ועשרה סרטים ואלה משתנים מקולנוע לקולנוע ועולים בטווח 220 – 198 שקל לסרט לשישה סרטים. כלומר האפשרות הזולה יותר היא שלושים שקלים לסרט. למינוי של 10 סרטים נשלם לרוב 300-370 שקל לסרט, עדיין האפשרות הזולה היא כ-30 שקל לסרט. בקולנוע לב נמצא גם 265 שקל ל-10 סרטים, 26.5 לכרטיס, ומינוי ל-20 סרטים ב–23.25 לכרטיס ומינוי מיוחד לסטודנטים או גמלאים: 7 כרטיסים ב-25.7 לכרטיס

מבצעי 1+1

כרטיסי האשראי ומועדוני לקוחות רבים מציעים לנו אפשרות של 1+1, כך, שלמעשה אנחנו משלמים רק 20 שקל לכרטיס. אמריקן אקספרס מציעה את המבצע הן לסינמה סיטי והן ליס פלאנט ולרב חן. דיינרס מציעה את המבצע רק לרב חן וליס פלאנט. לקוחות כאל נהנים מהמבצע בסינמה סיטי. מקס – לאומי קארד לשעבר – מציעה את המבצע בסימנה סיטי, הוט סינמה – גלובוס לשעבר והסינמטק. גם בעלי כרטיס פפר זכאים למבצע ביס פלאנט. בישראכרט הייתה בעבר הטבה ליס פלאנט ורב חן אך זו עברה לבתי הקולנוע של גלובוס – הוט סינמה.

VIP

VIP בסרטים זה שקבוצה מגיעה כחצי שעה-שעה לפני הסרט ונהנית ממגוון רחב של מזון ומשקאות. אלו עולים 139=149 שקל והתפריט כלול במחיר הכרטיס.

IMAX

IMAX היא טכנולוגיית מסכים שנכון לעכשיו הם המסכים הגדולים בעולם. במקרה כזה מחיר כניסה לסרט יהיה 45-49 שק

מבצעים נוספים

אם יש לכם מזל אתם יכולים ליהנות ממבצעים שונים והגרלות ברחבי הרשת, בעיקר לקראת צאת סרט חדש. כך למשל אתר סרט מציע הגרלות לפותרי חידות הקשורות לסרט. כרטיס זוגי. כך גם אפשר למצוא שובר באתר נופשונית. גם חברי ארגון המורים נהנים מהנחה , לרוב 20 שקל לסרטים מקודמים. בהוט סינמה יש שני כרטיסים חינם ללקוי שמיעה לסרט ישראלי או מדובב. מועדונים נוספים שמציעים הצעות כאלו הם מועדון חבר, מועדון יותר ועוד.

סרט בעשרה שקלים

פעם בשנה מתרחש יום הקולנוע הישראלי שבו אפשר לראות סרטים ישראליים בקולנוע ב-10 שקלם. לרוב בחודשים אוקטובר-נובמבר