אפל כבר לא בראש: שיאומי מובילה בתחום המחשוב הלביש
תחום המחשוב הלביש – הכולל צמידים ושעונים חכמים – עבר להובלה של שיאומי. החברה שלחה השנה כ-3 מיליון יותר מכשירים לעומת אפל
שיאומי שלחה במשלוחים השנה 6.9 מיליון מכשירים בתחום המחשוב הלביש הכולל צמידים ושעונים חכמים, לעומת 4.2 מיליון של אפל. כך לפי נתוני IDC. ההצלחה של שיאומי הגיעה בעקבות החלטה אסטרטגית להתמקד בשוקי חוץ – כמו הודו, אפריקה , אירופה והמזרח התיכון נוסף לשוק הסיני. שיאומי אחראית במידה רבה לגדילה בשוק המחשוב הלביש, שמכירותיו הסתכמו השנה ב-32 מיליון מוצרים, צמיחה של כ-21% לעומת השנה שעברה. מוצר הדגל שלה הוא צמיד הכושר MI Brand 3
בכך עקפה את אפל, שמכרה השנה כאמור רק 4.2 מיליון מוצרי מחשוב לביש. עם מוצר הדגל אפל ווטש. פיטביט שלחה 3.5 מיליון יחידות, והיא היחידה בענף שרשמה ירידה, של מאה אלף יחידות. אחריה וואי וסמסונג, 1.9 ו-1.8 מיליון בהתאמה.
למרות הצמיחה הגדולה של שיואמי והצמיחה המתונה של רוב החברות בענף, הצמיחה בתחום עדיין נחשבת איטית, ויש קשיים לשווק את המוצרים במחירים הקיימים.עם זאת, אפל והחברות המתחרות הגדירו את תחום המוצרים הלבישים כמנוע צמיחה בולט בשנים הקרובות.